W trosce o ludzi
Podejmujemy działania prowadzące do bardziej świadomych decyzji konsumentów oraz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Mamy pełną świadomość, że konsumpcja produkowanych przez nas wyrobów alkoholowych – w nadmiarze, w określonych sytuacjach lub przez pewne grupy osób – może nieść ze sobą ryzyko niepożądanych konsekwencji zdrowotnych i społecznych
Obszary naszej działalności
W naszych działaniach prewencyjnych i edukacyjnych, obejmujących produkcję piwa, jego reklamę i sprzedaż, skupiamy się przede wszystkim na czterech obszarach:
Promowaniu umiarkowanej konsumpcji alkoholu
Przeciwdziałaniu konsumpcji alkoholu przez niepełnoletnich
Przeciwdziałaniu spożywaniu alkoholu przez kobiety w ciąży
Przeciwdziałaniu prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu
Naszym priorytetem jest budowanie świadomości społecznej i promowanie świadomego podejmowania decyzji w kwestiach związanych z odpowiedzialnym i umiarkowanym spożyciem alkoholu.
Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasza komunikacja i działania edukacyjne były skierowane do jak najszerszego grona odbiorców. Robimy to w szczególności za pośrednictwem:
- opakowań naszych produktów oraz prowadzonej przez nas od 15 lat strony abcalkoholu.pl,
- odpowiednio zaprojektowanych działań marketingowych,
- punktów sprzedaży,
- wydarzeń organizowanych we współpracy z naszymi markami,
- celowych kampanii edukacyjnych.
Aby być skutecznym w tym zakresie, stosujemy odpowiedzialną komunikację i samoregulację (na poziomie firmowym i branżowym), edukujemy pracowników i konsumentów, a także systematycznie poszerzamy naszą ofertę piw bezalkoholowych.
Z własnej inicjatywy zaimplementowaliśmy wiele ograniczeń w zakresie komunikacji marketingowej, które znacznie przekraczają prawne wymogi dla branży piwowarskiej. Przestrzegamy zasad samoregulacji ustalonych na poziomie naszej firmy oraz całej branży, w ramach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Na stronach internetowych naszych produktów umieszczamy link do strony Rady Reklamy, na której można zgłosić uwagi pod adresem naszych reklam.
Na butelkach i puszkach naszych piw, w materiałach sprzedażowych oraz w reklamach dobrowolnie umieszczamy znaki przestrzegające przed spożywaniem alkoholu przez osoby niepełnoletnie, kobiety w ciąży i kierowców.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru.
Dowiedz się więcejRaport Zrównoważonego Rozwoju
Jeszcze więcej informacji na temat naszych działań i osiągnięć w roku 2023
znajdziesz w kompletnej wersji raportu.
Więcej na temat
Naszych działań na rzecz
zrównoważonego rozwoju
Lechendy idą z wiatrem zmian! Lech jest warzony dzięki energii z wiatru
Ludzie wykorzystują wiatr do różnych celów: żeglowania, latania, a jak się okazuje, można go używać także do warzenia piwa.
PrzeczytajMontujemy nowoczesny system pomp ciepła w poznańskim browarze
Kompania Piwowarska kontynuuje działania na rzecz redukcji emisji CO2 instalując w kolejnym swoim browarze – Lech Browary Wielkopolski nowoczesny system odzyskiwania energii oparty na pompach ciepła.
PrzeczytajZrównoważony rozwój fundamentem naszej strategii biznesowej
Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia.
Przeczytaj