Słowem wstępu
Choć trudny biznesowo, to był dobry rok, w którym budowaliśmy lepszą przyszłość dla naszych dzieci, ludzi wokół nas, środowiska naturalnego, no i nas samych.
Igor Tikhonov
Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej
Nasze osiągnięcia
Środowisko
Jednym z najważniejszych długoterminowych zobowiązań Grupy Asahi jest osiągnięcie neutralności węglowej w całym łańcuchu wartości.
Redukcja emisji
Zredukowaliśmy ślad węglowy naszych browarów o 67%.
Od 2019 r. zredukowaliśmy nasze emisje w łańcuchu dostaw o prawie 1/5 (19%).
Dowiedz się więcej
Energia
100%
energii elektrycznej zużywanej przez nasze browary pochodzi ze źródeł odnawialnych.
W 2023 r. zużyliśmy o 4,2% mniej energii niż rok wcześniej.
Dowiedz się więcej
Logistyka
Ograniczyliśmy emisję CO2
związaną z transportem o 2% w latach 2019-2023.
Dowiedz się więcej
Woda
Zużywaliśmy 2,76 l wody do wyprodukowania litra piwa w 2023 r.
Dowiedz się więcej
Żubr
W 2023 roku Fundusz Żubra zabezpieczył kolejne 18 ha wiecznych lasów w otulinie Biebrzy.
Dowiedz się więcej
Opakowania
43%
naszych piw sprzedaliśmy w opakowaniach wielokrotnego użytku w 2023 r.
Dowiedz się więcej
Nasze osiągnięcia
Społeczeństwo
Budzenie w społeczeństwie świadomości i decyzyjności w kwestiach związanych z odpowiedzialnym umiarkowanym podejściem do alkoholu jest dla nas priorytetowe.
Wolontariat
Prawie połowa naszych pracowników zaangażowała się w wolontariat.
Dowiedz się więcej
Odpowiedzialne wybory
Kompania Piwowarska ma pierwsze miejsce na polskim rynku piwa bezalkoholowego
z ponad 1/3 udziału w wolumenie sprzedaży piw bezalkoholowych. Z czego:
Lech Free jest największą marką piwa bezalkoholowego w Polsce (26,3% udział wolumenowy w rynku w 2023 r.)
Dowiedz się więcej
Bezpieczeństwo i higiena pracy
98% kierowników przeszkolonych z naszego wewnętrznego szkolenia dotyczącego bezpieczeństwa w pracy #ZależyMi.
Dowiedz się więcej
Zatrudnienie
27,2% kobiet wśród wszystkich zatrudnionych.
Kobiety obejmują ponad 1/3 naszych stanowisk kierowniczych.
Brak luki płacowej między kobietami i mężczyznami.
Dowiedz się więcej
Przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
Nasze kampanie na rzecz przeciwdziałania FAS i promocji umiarkowanej konsumpcji alkoholu Pij z umiarem dotarły do ponad
17 mln osób
Dowiedz się więcej
Dodatkowe dni wolne w szczególnych chwilach
Dowiedz się więcejO 2 tygodnie
2 dni wolne
2 dni wolne
5 dni
1 dzień
Pobierz pełny raport
Jeszcze więcej informacji na temat naszych działań i osiągnięć w roku 2023
znajdziesz w kompletnej wersji raportu.