„Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko”, czyli nowa, wyjątkowo wielkopolska kampania marki Lech Pils
Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.
Nowa kampania pod hasłem „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to kontynuacja opowieści Lecha Pilsa, w której kluczowym słowem i łącznikiem z wcześniejszymi dwoma etapami komunikacji jest „Wielko” – czyli wszystko to, co sprawia, że jak Wielkopolanie się do czegoś zabierają, to im wychodzi doskonale – czego przykładem jest wielkopolski Pils. Od samego początku nowej komunikacji, czyli od 2018 roku, marka przypominała Wielkopolanom, że dzięki wielkopolskim wartościom, takim jak przywiązanie do jakości, pracowitość, rzetelność, uczciwość, dokładność i otwartość potrafią dokonywać rzeczy Wielko. I o tym mówił Lech Pils w pierwszej kampanii - „Bo jesteśmy Wielko”.
W kolejnym rozdziale Lech Pils, jako jeden z Wielkopolan, zwrócił się do współmieszkańców regionu, zachęcając, by brać Wielko w swoje ręce, bo tylko od Wielkopolan zależy, czy to, co się codziennie dzieje wokół nich, jest Wielko. To był rok 2019.
W 2020 Lech Pils podkreśla, że wielkopolskie podejście do życia jest wyjątkowe i daje wyjątkowe powody do dumy. „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to przypomnienie, że dzięki przywiązaniu do rzetelności i porządności Wielkopolanie tworzą rzeczy wyjątkowe, z których mogą i powinni być dumni.
Zaplanowane działania na każdym etapie będą się skupiać na pokazywaniu małych i dużych wielkopolskich powodów do dumy. Dlatego trzydziestosekundowa reklama wideo do kin i internetu powstawała w pięciu miastach Wielkopolski z udziałem aktorów związanych z regionem i będzie emitowana w mediach społecznościowych. Mieszkańcy Wielkopolski będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Dumny z bycia Wielko”, realizowanym na antenie radia Eska, a plebiscyt wesprze także prasa regionalna - „Głos Wielkopolski”, wielkopolskie portale informacyjne – „Poznań Nasze Miasto” i „Głos Wielkopolski” online. Prowadzone będą także działania z wielkopolskimi liderami opinii – podróżnikiem Arkadym Fiedlerem juniorem, który będzie odkrywał Wielkopolskę, Aleksandrem Dobą, Kubą Tri i Iną z True Taste Hunters.
Pomysł na komunikację przygotowała agencja Chapter1, produkcją zajął się dom produkcyjny Oversee, a za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Media.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Borys Gryniewicz
Manager ds. Komunikacji
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.