Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Tyskie dla 32. finału WOŚP.  Do wylicytowania jest komentarz Szpakowskiego i Borka oraz unikatowe koszulki. Tyskie dla 32. finału WOŚP.  Do wylicytowania jest komentarz Szpakowskiego i Borka oraz unikatowe koszulki.

    Tyskie dla 32. finału WOŚP. Do wylicytowania jest komentarz Szpakowskiego i Borka oraz unikatowe koszulki.

    Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej wspiera 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując do tego ambasadorów marki – Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Marka przekazała do licytacji komentarz dowolnego meczu piłki nożnej w wykonaniu legendarnych komentatorów. Wszystkie zebrane środki wesprą cel tegorocznego finału WOŚP. Zwycięzcy licytacji otrzymają dodatkowo koszulki piłkarskie z podpisami ambasadorów.

    Tyskie, zgodnie z główną ideą marki zawartą w haśle: „Jesteśmy na TY”, od lat łączy Polaków, buduje porozumienie ponad podziałami. Zaangażowanie marki we wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest naturalnym wyborem, który potwierdza wspólne wartości.


    W ramach aukcji Tyskie oddaje możliwość organizacji profesjonalnej oprawy komentatorskiej dowolnego meczu piłkarskiego w wykonaniu swoich ambasadorów. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek od lat relacjonują przebieg najważniejszych rozgrywek piłkarskich, potęgując emocje kibiców. Ich doświadczenie i wiedza na temat zawodników czy zasad czyni nawet najbardziej spokojny mecz spektakularnym widowiskiem.


    – 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to świetna okazja do pokazania wspólnej mocy pomagania, bycia na TY mimo różnic, dlatego razem z naszymi ambasadorami: Dariuszem Szpakowskim i Mateuszem Borkiem cieszymy się, że możemy wesprzeć działania Fundacji oddając na licytację wyjątkowe propozycje. W takie działania marka Tyskie włącza się bez wahania. Liczymy na wielkie zaangażowanie i rekordowe wsparcie Fundacji WOŚP. Jesteśmy na TY i nie zmarnujemy żadnej okazji, żeby pomagać – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.


    Tyskie po raz szósty wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W poprzednich latach ramach licytacji organizowanych przez markę znalazły się między innymi: Superbilet na wszystkie mecze biało-czerwonych, udział w nagraniu live partnera marki – programu Kanał Sportowy czy kultowa kurtka Marcina Najmana.

    Szczegóły tegorocznej aukcji są dostępne pod linkiem: Komentarz wybranego meczu piłki nożnej przez M. Borka i D. Szpakowskiego - Aukcje WOŚP - Allegro.pl

     

    Opublikowano: 17.01.2024

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.