Tyski pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski
Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
Do wygrania są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Niepowtarzalną podróż można wygrać w specjalnej aktywacji. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli przechodzić na Ty i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami. Chociaż wygląd Tyskiego Pociągu Świątecznego pozostaje tajemnicą, to spot, główny nośnik kampanii, uchyla jej rąbka.
- Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami - mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa. Tyskie od lat, zgodnie z ideą „Przejdźmy na Ty”, konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na aspekt łączenia, pomimo różnic. Pociąg ponad przedziałami stwarza przestrzeń do zwyczajnych rozmów i wzajemnego poznania się w trakcie przedświątecznej podroży.
Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.
Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.