Rusza konkurs „Kozel Mix”! Czesław Mozil inspiruje do miksowania piw
25 stycznia br. startuje „Kozel Mix”. Aktywacja piwa Kozel Kompanii Piwowarskiej opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila.
Żeby wziąć udział w aktywacji wystarczy wejść na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý oraz nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka mix „po Cześku”. Tworząc nazwę autorskiej mieszanki można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii „Nazwij po Cześku”. Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.
– „Kozel Mix” inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania – komentuje Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce.
Głównym motywem kampanii jest scenka obyczajowa ze spotkania Czesława Mozila i kozła Oldy – żywego symbolu piwa Kozel, którego efektem jest sytuacja rodem z czeskiego filmu i… „Huncwoticzek”.
Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r.
Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.
Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.kozel.pl
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.