Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
W nowej kampanii Pils, marka Kompanii Piwowarskiej, wspiera odświeżenie opakowań. Najbardziej widoczną zmianą jest pojawienie się samodzielnego, dużego słowa „Pils” w miejscu dotychczasowej nazwy „Lech Pils”. To ukłon w stronę wielkopolskich fanów marki.
Wprowadzeniu nowego opakowania na rynek towarzyszy komunikacja nowej platformy kreatywnej marki pod hasłem „Nasz PrzePils na piwo” - Punktem wyjścia do kampanii jest idea, mówiąca, że Wielkopolanie, jak nikt inny, są ludźmi, którzy mają wszystko świetnie zaplanowane, poukładane, przemyślane i drobiazgowo wykonane. Efektem tego są wyjątkowe osiągnięcia, a jednym z nich, najsmaczniejszym, jest nasz lokalny Pils. Stąd hasło komunikacji: „Nasz PrzePils na piwo” - mówi Tycjan Lewandowski – brand director marek premium w Kompanii Piwowarskiej.
Nowa idea Pilsa wpisuje się w wieloletnią strategię komunikacji marki. Od lat konsekwentnie, ale za każdym razem w nowym sposób przypominamy Wielkopolanom, że wielkopolskie podejście do życia jest czymś wyjątkowym, niecodziennym i przynosi znakomite efekty, które powinny być powodem do dumy. Tym razem podkreślamy wielkopolską umiejętność znajdowania na wszystko świetnych patentów, planów, rozwiązań, przepisów, dzięki którym Wielkopolanie doskonale sobie ze wszystkim radzą - dodaje Krzysztof Drzazga, Head of Concept w agencji Chapter1.
Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach takich jak: digtal, OOH, POS/BTL, social media. Za wszystkie odpowiada agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith Media. Projekt nowego opakowania przygotowali Wojtek Mierowski i Prism Studio.
Kontakt dla mediów:
Marcin Grządka, ŁubuDubu PR - 604 784 897, marcin@lubudubupr.pl
Paweł Usakowski, ŁubuDubu PR - 660 662 200, pawel@lubudubupr.pl
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.