Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH

    LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH

    Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności.
    Tym razem marka startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!

    Lech Premium, który od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc energię z wiatru, rozpoczyna nową aktywację konsumencką „Lechendy wchodzą w eko”. Konkurs przeprowadzany jest na www.lech.pl i trwa od 12 października do 27 grudnia br. Eko – quiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. Każde działanie skierowane w dobrą stronę może okazać się bohaterskim czynem, dzięki któremu można stać się prawdziwą Lechendą! Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu ochrony środowiska, segregacja śmieci czy oszczędność energii – każda nawet najmniejsza inicjatywa proekologiczna, którą podejmujemy ma znaczenie. 

    Konkurs ma charakter eko-quizu, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii. Co zrobić, aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „GRAJ O EKO BLUZY”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie. Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

    Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez Lechendy polskiego Streetartu (Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki). Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80% z bawełny organicznej oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Posiadają także certyfikaty Organic Content Blended (OCS blended) oraz Oeko-Tex Standard 100. Nadruk na bluzach został uzyskany dzięki wykorzystaniu ekologicznych, certyfikowanych farb wodnych.

    Każdy gest, nawet ten z pozoru niewielki ma znaczenie i może dać powód do stania się Lechendą!
    To jedno z głównych przesłań akcji, która podkreśla olbrzymia wagę codziennych czynów, w tym drobnych gestów, które pomagają polepszyć stan środowiska. 

    Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

    Opublikowano: 12.10.2020

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.