Lech it Easy - nawet w deszczu! Wyjątkowy koncert Natalii Szroeder
Za nami wyjątkowy koncert Natalii Szroeder, który odbył się w ramach konkursu realizowanego przez markę Lech Easy. Dziesięciu zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi uczestniczyło w ekskluzywnym, intymnym koncercie artystki i - pomimo przeszkód - Lech it Easy!
W konkursie Lecha Easy wyłoniono dziesięciu szczęśliwców na prywatny koncert Natalii Szroeder, zaplanowany na dachu Heron Live Hotel, który jest położony w otoczeniu wody i zieleni tuż nad Jeziorem Rożnowskim.
Plany zmodyfikował deszcz, który przywitał zwycięzców utrudniając organizatorowi konkursu realizację nagrody. Nie wpłynął on jednak na pozytywny nastrój uczestników. Hasło „Lech it Easy!”, promujące nowy produkt marki Lech, które jest zachętą do złapania dystansu i cieszenia się chwilą sprawdziło się w niesprzyjających warunkach.
Ze względu na pogodę koncert zorganizowano w hotelu, dzięki temu zyskał bardziej kameralną atmosferę. – Chcieliśmy zachować wakacyjny klimat, lekkość, bo chodzi o fun i zabawę – mówi Natalia Szroeder i podkreśla, że był to dla niej wyjątkowy, bardzo osobisty występ.
Lech Easy Kompanii Piwowarskiej jest łagodniejszym lagerem o mniejszej zawartości alkoholu (4,2%), obniżonej goryczce i nagazowaniu. Wpisuje się w trendy widoczne w młodszej generacji konsumentów, którzy poszukują lżejszych piw o delikatniejszym smaku i bardziej nowoczesnym wizerunku. Twarzą kampanii promującej Lecha Easy jest Natalia Szroeder.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.