Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy odważną parasolową markę, w której integruje całe portfolio, oferując wachlarz napojów alkoholowych, niskoalkoholowych, bezalkoholowych oraz funkcyjnych pod szyldem piwa generacji „L”. To wszystko to ukłon w kierunku młodego duchem konsumenta, który ceni sobie różnorodność piwa i okazji konsumpcji.
Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO - taka jak Lech. -Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marek Premium Kompanii Piwowarskiej
Manifest marki
Szeroka kampania 360 stopni promująca nową wizję Lecha startuje we wtorek, 2 kwietnia i obejmie: eventy, nowe opakowania, TV, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech pojawia się na zasadzie zabawnej gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedna z pierwszych kreacji od jakich rozpoczyna się kampania to Manifest marki, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach.
Lech od lat kształtuje nie tylko smaki, ale i trendy w branży piwnej, nadając ton całej kategorii piwa. Jako jedna z pierwszych w Polsce marka wprowadziła na rynek zieloną butelkę, wariant bezalkoholowy Free czy piwa funkcyjne Active. Lech wdrożył również unikatowe rozwiązanie do swoich opakowań: funkcję easy grip na puszkach i butelkach czyli specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym opakowania pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni.
Wiodącą rolę w kampanii ma VML – agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów.
Nową identyfikację wizualną marki Lech zaprojektowali Wojtek Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Za zakup mediów odpowiada Zenith, a za współpracę z influencerami – Cut the Mustard. Produkcją wiodących materiałów ATL kampanii zajmie się Moon Films, Televisor ze wsparciem Studia Juice.
Lech to paleta lekkich, progresywnych piw, które pozwalają konsumentowi złapać dystans i cieszyć się chwilą w najlepszy dla niego sposób. Umożliwia to szeroka paleta produktowa marki:
Lech Premium 5% alk. to orzeźwiający, klasyczny lager. Wyróżnia go harmonia smaku i właściwego nagazowania, które nadają mu znakomite właściwości orzeźwiające.
Lech Easy 4,2% alk. to delikatny lager z mniejszą zawartością alkoholu i łagodniejszą goryczką. Złap dystans i ciesz się chwilą na własnych warunkach.
Lech Free 0,0% to bezalkoholowy lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki. Receptura 0,0% sprawia, że możesz złapać luz i wylogować się do chilloutu w każdych okolicznościach.
Lech Free 0,0% to wariant bezalkoholowy, dostępny w smakach: Lime Mint, Dark Fruits Sour, Watermelon Mint, Passion Fruit Melon, Dragon Fruit Grape, Yuzu Pomelo. Brak alkoholu sprawia, że możesz cieszyć się nim zawsze, gdy masz na to ochotę.
Lech 0,0% Fit Low Sugar to wyjątkowe piwo bezalkoholowe o owocowym smaku. To idealnie orzeźwiające połączenie o niskiej zawartości cukru.
Lech 0,0% Active oraz Lech 0,0 Hydrate to orzeźwiające piwa bezalkoholowe, o działaniu nawadniającym.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.