Książęce w nowych opakowaniach. Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA już dostępne w puszce
Ten rok upływa marce Książęce pod znakiem ważnych zmian: nowa platforma komunikacyjna, kolejny wariant w ofercie, a ostatnio rozszerzenie asortymentu opakowań. W lipcu trzy najpopularniejsze specjalności – Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA – trafiły na rynek w półlitrowych puszkach.
Przez lata w świecie piw kraftowych i specjalności dominowała butelka – opakowanie tradycyjne, a zdaniem wielu jedynie właściwe dla piwa. Jednak te segmenty rynku zmieniają się i podążają za współczesnymi trendami w zakresie opakowań, coraz częściej wykorzystując puszkę. Do grona specjalności oferowanych w tym opakowaniu dołączyło niedawno Książęce. Od lipca w puszce dostępne są trzy najlepiej sprzedające się warianty marki: Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA.
– Dzięki puszkom wybrane warianty Książęcego mają szansę stać się jeszcze bardziej popularne. Nasza IPA, Złote Pszeniczne i Czerwony Lager mogą towarzyszyć konsumentom podczas zupełnie nowych okazji. Specjalności doskonale sprawdzają się do posiłku, delektowania się w lokalu, i te sposoby konsumpcji bardzo polecamy. Teraz można wybierać je także w innych sytuacjach, bardziej swobodnych i nieformalnych – mówi Maciej Morzywołek, odpowiedzialny za markę Książęce.
Miłośnicy Książęcego docenią możliwość szybszego schłodzenia piwa, a dodatkowo wygodę – puszka jest lekka, łatwa do transportowania i zajmuje mniej miejsca, niż butelka. Nowe opakowanie to korzystna opcja również dla punktów sprzedaży, ponieważ Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA można wprowadzić do asortymentu tam, gdzie nie ma warunków do oferowania ich w butelce zwrotnej. Może przełożyć się też na większy koszyk zakupowy, bo piwosze chętnie wybierają czteropaki. Liczby wskazują, że udział puszki w rynku systematycznie rośnie. Obecnie w tym opakowaniu jest sprzedawane już co drugie piwo w Polsce.
Puszki aluminiowe są opakowaniem ekologicznym, świetnie nadają się do recyklingu, a nowe opakowania mogą praktycznie powstać w całości z recyklatu. Już dzisiaj puszki używane przez producenta piwa Książęce niemal w 50% są wyprodukowane z aluminium pochodzącego z recyklingu. Także mit o tym, że piwo z puszki smakuje inaczej niż z butelki, został już dawno obalony – tłumaczy Maciej Morzywołek. – To opakowanie dobrze odpowiada na współczesne potrzeby i styl życia, więc miłośnicy piwnych specjalności chętnie po nie sięgają. Mamy nadzieję, że Książęce Kompanii Piwowarskiej w tej wersji przypadnie konsumentom do gustu – podsumowuje.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.