„Kapitalna domówka online” Captain Jack numerem 1 w kwietniowym rankingu AdForum
Od premiery najnowszego spotu Captain Jack minęło zaledwie kilka tygodni, a już doczekał się pierwszego wyróżnienia branżowego – tytułu Best Alcohol Ad of the Month. „Kapitalna domówka online” znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu opublikował serwis AdForum.
Imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych dzięki sieci – taki sposób na zabawę, jednocześnie spontaniczny i bezpieczny, promuje „Kapitalna domówka online” Captain Jack. Spot jest emitowany w telewizji i Internecie od 11 kwietnia i już spotkał się z uznaniem branży.
Kampania piwa o smaku rumu trafiła na szczyt najnowszego zestawienia Best Alcohol Ads of the Month, stworzonego przez serwis AdForum. Jest to wybór najbardziej kreatywnych reklam wyrobów alkoholowych z całego świata, wyróżniających się jakością, oryginalnością i emocjonalnym oddziaływaniem, które swoją premierę miały w czasie minionego miesiąca. Captain Jack wyprzedził w rankingu zarówno znane marki piwne, jak i reprezentanta mocnych alkoholi. „Kapitalna domówka online” jest jedyną produkcją z Polski w kwietniowym TOP5, gdzie oprócz niej znalazły się spoty z USA, Danii, Czech i Belgii, przygotowane przez renomowane agencje.
Podobne globalne zestawienia serwis publikuje także dla innych branż, takich jak żywność, napoje, technologia, motoryzacja czy finanse. Za całym przedsięwzięciem stoi AdForum, które powstało w 1999 r., by zapewniać rzetelną wiedzę o branży reklamowej i umożliwiać wymianę doświadczeń. Portal www.adforum.com stanowi wirtualną przestrzeń, gdzie agencje reklamowe i studia produkcyjne mogą prezentować swoje prace. Obecnie w swojej bazie ma ponad 200 tys. kampanii autorstwa 25 tys. agencji.
- Pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu i tytuł Best Alcohol Ad of the Month to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy – szczególnie że okoliczności powstania tego spotu były niecodzienne. Udowodniliśmy jednak, że mając dobry pomysł i sprawną ekipę, można uzyskać świetny efekt mimo trudnych warunków technicznych – mówi Izabela Ciupińska z zespołu marki Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.
Najnowszą reklamę piwa o smaku rumu przygotowano z zachowaniem dystansu społecznego, a przy tym w ekspresowym tempie: począwszy od koncepcji, poprzez casting online i rejestrację materiału (samodzielnie przez aktorów w ich prywatnych domach), po montaż. Zrealizował ją reżyser Kuba Michalczuk, produkcją zajęła się Papaya Films, a za postprodukcję odpowiada Platige Image.
- Sukces spotu Captain Jack cieszy nas jeszcze z jednego powodu. To wciąż nowa marka, która cały czas się rozwija – także na polu reklamy. Docenienie przez branżę z pewnością doda nam skrzydeł i zachęci do realizacji kolejnych ciekawych, odważnych, odpowiadających na aktualne wyzwania produkcji – podsumowuje Izabela Ciupińska.
Pełny ranking znajduje się pod adresem: https://www.adforum.com/top5/alcohol/70
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.