„Imprezuj w stylU umiarkowanym”- startuje nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska rozpoczyna w czwartek, 27 czerwca br., nową kampanię odpowiedzialnościową pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym”. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnego i umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. Działania będą widoczne m.in. na największych festiwalach muzycznych tego lata, czyli Polish Hip-Hop Festival, Audioriver Festival oraz POL’and’Rock Festival.
Kampania inspirowana jest światem mody i stylu, a poprzez nawiązanie do hasła „Less is more” pokazuje, że odpowiedzialne podejście i umiarkowanie w konsumpcji alkoholu jest tak samo ważne dla budowania własnego wizerunku, jak modny strój. Motywem przewodnim kampanii jest moda imprezowa, a do akcji zaproszono takich partnerów jak butikową markę odzieżowa „Pan tu nie stał” oraz serwis NOIZZ.
Akcja składa się z wielu aktywności, które obejmą przede wszystkim komunikację online oraz obecność podczas największych festiwali muzycznych w Polsce. W internecie, na kanałach własnych Kompanii Piwowarskiej, przeprowadzony zostanie konkurs, w którym uczestnicy będą wymyślać hasła promujące umiarkowane spożycie jako element stylu. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone voucherami festiwalowymi oraz zestawami ubrań marki „Pan tu nie stał” z przesłanym hasłem promującym umiarkowany styl.
Na trzech muzycznych festiwalach (Polish Hip-Hop Festival, Audioriver Festival oraz POL’and’Rock Festival) uruchomione zostaną „Strefy stylU”. To specjalne miejsca, w których uczestnicy będą mogli wejść w interakcję połączoną z edukacją oraz konkursami z nagrodami. Będzie można między innymi: wziąć udział w aktywacjach tanecznych i sprawnościowych, zrobić pamiątkowe zdjęcia czy sprawdzić poziom alkoholu profesjonalnymi alkomatami.
„Kompania Piwowarska podejmuje szereg działań na rzecz upowszechnienia odpowiedzialnej konsumpcji. W tym roku zdecydowaliśmy się prowadzić nasze działania przede wszystkim w ramach odbywających się w lecie festiwali muzycznych. To doskonałe miejsca, gdzie możemy wykorzystać obecność festiwalowiczów do promowania wśród nich umiaru i odpowiedzialnych zachowań.” – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii.
Link do filmu promującego kampanię znajduje się tutaj.
Kampania będzie wspierana w kanałach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej, w kanałach partnerów oraz w serwisie CDA.
Za ideę, strategię, produkcję wydarzeń oraz zakup mediów odpowiada agencja Vision & People.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Borys Gryniewicz
Manager ds. Komunikacji
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.