Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy oraz brand heroski
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę graficzną. Komunikacja oraz produkty mają łamać stereotyp kategorii.
Marka Hardmade, skierowana do generacji Y i Z, wyróżnia się pysznymi smakami, których przygotowanie, zgodnie z nazwą, wymaga nie lada wysiłku. Teraz tę jakość i smakowitość produktów podkreślać będzie również nowa platforma – Mrs. Hardmade wie, co dobre.
Bohaterką marki została Mrs. Hardmade, kreowana w kampanii na twórczynię nowych wariantów smakowych oraz gwarant ich pyszności. Jest ona również na bieżąco z trendami popkultury. Jej postać łamie wszelkie schematy – jako wielbicielki modowych wariacji, jako fanki nowomowy i jako wiecznie młodej duchem seniorki. Mrs. Hardmade ujmuje serdecznością, tryska pozytywną energią i zachęca do delektowania się życiem.
Nowa platforma jest odpowiedzią na to, jakiej komunikacji oczekuje grupa docelowa marki Hardmade. Od samej idei, przez wizerunek brand heroski, po konkretne skrypty. Mrs. Hardmade jest bliska, bo więzi są dla młodych jedną z najważniejszych wartości. Jest też zabawna, co według badań jest kluczowe w efektywnej komunikacji. To połączenie daje pozytywny vibe i inspirację do korzystania z życia.
Idea platformy jest odzwierciedlona w wielu kreacjach, bowiem marka przygotowała dwa 15-sekundowe spoty i szeroką platformę digitalową. Wkrótce jednak Mrs. Hardmade da się poznać, przy okazji również innych działań.
– Hardmade przechodzi całkowitą transformację, otwierając drzwi do nowej ery komunikacji. Wierzymy, że życie jest zbyt krótkie na nudę i rutynę, dlatego postanowiliśmy uosobić misję marki poprzez stworzenie nowej postaci. Na półkach sklepowych czekają natomiast już nowe, niespotykane smaki. Całe portfolio zyskało również nową szatę graficzną – komentuje Dagmara Roger, Brand Manager Hardmade.
W sprzedaży dostępne są już trzy nowe smaki Hardmade: Blackberry Vanilla – smak jeżyny z dodatkiem wanilii, Exotic Kumkwat o smaku egzotycznej pomarańczy oraz wariant bezalkoholowy o orzeźwiającym smaku mrożonej herbaty cytrusowej, czyli Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo bezalkoholowe warianty Hardmade dostępne są w nowej formule – z zawartością soku min. 20%. Poza nowościami konsumenci nadal mogą cieszyć się smakami: Yuzu Lemon (połączenie słodkiej mandarynki, gorzkiego grejpfruta i kwaśnej cytryny), Raspberry Crush, Cool Passion Fruit i Strawberry Crush 0,0%. Nowości są dostępne w sklepach i lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.
Pojawieniu się nowej platformy oraz nowych wariantów smakowych towarzyszy odświeżona szata graficzna opakowań całej linii marki. Piwo Hardmade dostępne w butelkach o pojemności 400 ml zyskało bardziej wyraziste kolory, nowoczesną etykietę inspirowaną klimatem retro i kraftową stylistykę.
Kampania promocyjna widoczna będzie w internecie, telewizji i outdoorze. W punktach sprzedaży pojawią się także nowe materiały wizualnie, przewidziane są również akcje samplingowe.
Za pomysł kreatywny odpowiada Agencja Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów Agencja Zenith. Opakowania zaprojektowało Prism studio.
Więcej informacji znajduje się na stronie marki: www.hardmade.pl oraz w social media marki (facebook, instagram).
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.