Dwie nowości z portfolio Kompanii Piwowarskiej z nagrodą specjalną w konkursie „Złoty Paragon 2022
W jednym z najważniejszych konkursów branży FMCG – „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” po raz jedenasty doceniono piwa Kompanii Piwowarskiej. Książęce Pszeniczne 0,0% i IPA 0,0% otrzymały nagrodę specjalną kolegium redakcyjnego. Nagrody wręczono 26 maja br. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Dzięki głosom czytelników miesięcznika Hurt & Detal redakcja zaprezentowała produkty, które szczególnie wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodziła wyróżniające się największą konkurencyjnością na rynku. Do 12 edycji konkursu zgłoszono 400 produktów w 64 kategoriach.
Książęce Pszeniczne 0,0% i IPA 0,0% otrzymały nagrodę specjalną kolegium redakcyjnego. W 2022 r. marka Książęce specjalności poszerzyła swoje portfolio o dwie nowości z segmentu piw bezalkoholowych, dołączając do grona 4 marek Kompanii Piwowarskiej oferujących piwa bez alkoholu: Tyskie 0,0%, Lech Free 0,0%, Hardmade 0,0% i Peroni 0,0%.
– Z radością przyjęliśmy informację o nagrodzie dla piw bezalkoholowych Książęce, tym bardziej, że są to nasze nowości, dostępne na rynku od niedawna. To pokazuje, że idziemy w dobrym kierunku – marka słucha głosów miłośników piwa Książęce i podąża za trendami rynkowymi – skomentował Mateusz Szafran, brand manager w Kompanii Piwowarskiej.
Organizatorem konkursu jest miesięcznik branżowy Hurt & Detal. Konkurs odbywa się w cyklu rocznym. „Złoty Paragon” jest wyróżnieniem przyznawanym przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski – czytelników miesięcznika Hurt & Detal. Nad przebiegiem konkursu czuwał instytut KANTAR POLSKA.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.