Dobre praktyki Kompanii Piwowarskiej wyróżnione Listkiem CSR POLITYKI
Srebrny Listek CSR w 10. edycji zestawienia dobrych praktyk przyznał Kompanii Piwowarskiej Tygodnik POLITYKA we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Doceniono zaangażowanie społeczne firmy, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokie standardy etyczne w relacjach z interesariuszami.
Poza nagrodą w postaci Srebrnego Listka CSR POLITYKI, firmę wyróżniono w dwóch dodatkowych zestawieniach: „Najwyżej nagrodzonych dobrych praktyk” za energię z OZE wykorzystywaną w browarach oraz w „Wyróżnieniach za dobre praktyki” za pomoc gastronomii w czasie COVID-19. To czwarty Srebrny Listek CSR dla lidera branży piwnej w Polsce. Firma ma na swoim koncie także pięć Złotych Listków oraz Super Złoty Listek co oznacza, że działania Kompanii Piwowarskiej są doceniane od pierwszej edycji zestawienia dobrych praktyk POLITYKI.
Listkom CSR POLITYKI towarzyszy przegląd inicjatyw, które wspierają realizację 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W tej, jak i w poprzedniej edycji, poproszono firmy o podzielenie się dobrymi praktykami, które odnoszą się do Celu 13 związanego z ograniczaniem negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Po raz pierwszy w historii wyróżnień ustanowiono też nową kategorię nagród dla inicjatyw związanych z przeciwdziałaniem ekonomicznym i społecznym skutkom pandemii, czyli z Celami SDG’s.3, 8 i 10.
Jak podkreślają organizatorzy, dobre praktyki wspierające realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ zgłoszone do tegorocznego zestawienia potwierdzają znaczenie roli biznesu w walce z pandemią. Wyróżnione praktyki były najbardziej aktualne, przynosiły mierzalne i znaczące efekty, a także wzmacniały efekt kuli śnieżnej.
W 10. edycji odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń oraz nagrodzonych firm. W plebiscycie wzięły udział 124 przedsiębiorstwa, tj. o 28 więcej niż rok wcześniej.
Listki CSR POLITYKI trafiają do firm, które w swojej codziennej działalności operacyjnej deklarują uwzględnianie wszystkich kluczowych rozwiązań normy ISO 26000, wykorzystują najlepsze lokalne i globalne praktyki zarządcze, działają zgodnie z międzynarodowymi standardami, stosują system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.