LECH NA ZIMĘ Z LIMITOWANYMI PUSZKAMI
Leszek Chmielewski tej zimy odwiedził Podhale. Zainspirowany górskimi krajobrazami, w tym sezonie prezentuje nowe puszki Lecha Premium z limitowanej edycji. Autorami zimowych projektów są młodzi graficy z południa Polski – Zuza Sadlik i Michał Adamiec. Kampania marki odbędzie się pod nazwą „Lech na Zimę”.
- Dla Leszka Chmielewskiego zima to nie tylko zaśnieżone góry i stoki. To także niepowtarzalny charakter, energia i kreatywność, jaką niesie ze sobą całe Podhale. Dlatego tegoroczna zima z Leszkiem będzie wyjątkowa i każdy będzie mógł poczuć podhalański klimat. Limitowana, inspirowana zimowymi górskimi krajobrazami odsłona jest dostępna w sklepach w całej Polsce – mówi Natalia Kostera, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Lech Premium.
W ramach zimowej kampanii powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu Facebook Leszka. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.
Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie kampanią OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (Social i digital).
Leszek na Facebooku: www.facebook.com/Lech/
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.